Pentru cele doua tratate incheiate acolo, si anume, armistitiul de la Compiegne de pe 11 Noiembrie 1918, ce a pus capat Marelui Razboi, si tratatul de armistitiu a Frantei, semnat acolo pe 22 iunie 1940.
Ca un element inedit, ambele armistitii au fost semnate in acelasi vagon de tren. A doua oara, acest lucru s-a petrecut pentru a umili Franta.
In 1940 nici nu mai exista linia initiala asa ca nemtii au montat de urgenta o mustata si au scos vagonul din muzeu. Dupa ce s-a semnat armistitiul vagonul a fost dus la Berlin unde a fost pastrat pana prin 1944 cand, pentru a nu fi repetata figura de aliati, vagonul a fost dinamitat.
SS-Standartenführer Otto Skorzeny. Cicatricea ii provine de la un ritual numit "Mensur", un meci de scrima ritualic in urma caruia studentii germani (si austrieci; el era austriac) pot intra in organizatii fratesti. Asemenea cicatrici obtinute in urma Mensur-ului erau considerate dovada de curaj si de onoare si purtate cu mandrie. Ca un element inedit: Otto Skorzeny a fost ales personal de Hitler in iulie 1943 sa conduca operatiunea de salvare a dictatorului italian Benito Mussolini. Operatiunea a fost un succes, iar in urma acesteia, Otto Skorzeny a fost promovat la gradul de maior si decorat cu crucea de fier in grad de cavaler.